Bangs and Curls

Bonjour bonjour!

Gissa vad jag gör? Yes. Jag äter frukost, som vanligt.

Idag ska jag försöka ladda upp en bild på mitt hår.  Sedan ska jag gå ut och se om någon är hemma. Jag tror att det kommer att ta väldigt lång tid innan jag vänjer mig vid min lugg. Jag ser ju nästan ut som en helt annan person, eller i alla fall med en helt annan frisyr. Och det är bara luggen som har gjort det! När den växer tillbaka till sin normala längd, då kommer jag nog att ha vant mig i alla fall. Hår hår hår ...

By the way, Findus äter upp en harkrank.


ELAK! Muhahah ...


Jag ser nästan liten ut igen. Och nu syns inte mina snygga, ehm, finnar!


Cheerio.

Kommentarer
Postat av: KLARAAAA!

wheem du är skitsöt i lugg! hahah jag visste det! :D

2009-08-13 @ 17:15:47
Postat av: sandra

hahahah! :D Tack tack ;) Men jag tror inte att det där med att ALLA asiater passar i lugg stämmer.

2009-08-13 @ 20:56:47
Postat av: Klara

humm du kanske har rätt :P men du gör det iaf :D

2009-08-14 @ 14:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0