Discovering the Candystore

Bonjour bonjour!

Jag tror att jag saknar mitt gamla hår lite. Det var så skönt att bara kunna sätta upp det, utan att behöva tänka på luggen. Men samtidigt gillar jag den här frisyer väldigt mycket också. (Även om jag tycker att jag ser lite yngre ut i den här). Så jag vet inte om jag ska låta luggen växa ut igen, eller fortsätta klippa.

Idag ska jag ladda lite inför imorgon kväll. Kanske bara går ut senare för att kolla in den nya gallerian. Det finns en stor godisaffär som jag tror jag måste upptäcka. Hahahah :D

Dessutom funderar jag på att fixa en ny header. Det blev mycket bra bilder igår, så jag har mycket att välja bland. men det får vänta till senare idag.

Bisous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0