En underbar känsla

Bonjour bonjour!

AAH! Nu har jag hoppat och sjungit och kan kan inte sluta le. Och när jag inte ler eller pratar, då skrattar jag. Så blir jag när jag varit på konsert. En underbar känsla. Så härligt. Jag hoppas att det här varar länge. Jag är doc lite besviken över att jag inte köpte någon tröja. Hade velat ha en med spelningar på ryggen och Viva la Vida's omslag i fram. Men med brist på kontanter och bankomater blev det lite svårt. En gratisskriva blev det i alla fall! (i sista sekunden!). Mycket bilder och confetti.

Och jag är så glad att jag sett White Lies nu. Jag tror att jag älskar brittisk engelska. Det låter så härligt. Alltså blir det kanske en konsert den fjärde november för mig att gå på.

Imorgon ska jag göra mig av med lite av glädjen från ikväll genom att ta en springtur. Det ska bli skönt. Det är kul att springa, så det blir som återvinning ungefär. Bort med gammal glädje, in med ny.




Yellow.





Bisous.

Kommentarer
Postat av: Freja

VART fick du tag i gratis skivan?!?!?!?!

2009-08-23 @ 19:21:34
URL: http://influenced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0