Girls in Glasses

Bonjour bonjour!

Då var första dagen i skolan avklarad. Det blev mest slå in böcker och håltimmar. Imorgon börjar det hårda igen, för då böjar vi åtta.

Jag hade tänkt springa idag, men jag tänkte att det kanske är bättre om jag vilar benen lite. Jag ska springa på onsdag istället. Sedan blir det väl Tjejmilen på söndag.

Nu är jag skittrött i huvudet. Min kropp vill däremot hoppa och dansa. Jag har inte fått så mycket sömn på flera dygn nu. Idag lyckades jag i alla fall somna vid tolv, halv ett. Men sedan vaknade jag vid halv fyra av att Findus jagade en geting som flugit in i min lampa. Då lyssnade jag lite på Coldplay och somnade om vid fem ungefär.

Bisous.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0