Home Sweet Home

Nu är jag äntligen hemma, efter fyra timmar i bilen från Dalarna. Tällberg var ett jättegulligt ställe med små hus som nästan alla hade en stor krans över grinden, verandor och möbler målade i blått och falurött - dvs. det bara skrek dalarna om det . Det var kul att träffa lite nya personer. Spännande :D Fast jag är så seg när det gäller den sociala bilten. Speciellt första dagen.

Nu är jag ungefär så trött man brukar vara efter att ha tillbringat en större tid i bilen. Men jag ska ut och springa om ungefär en timme i alla fall. För på lördag är det Midnattloppet. Hurra hurra!


Kom tillbaka för ett tag sedan. Det var jätteskönt att springa. Det blåste, jag hade ett lugnt tempo, blev inte anfådd och inte speciellt svettig förrän jag kom fram. Jag tror att jag har hittat tillbaka till jag-älskar-att-springa-sidan-av-livet. Det kommer att vara länge! Mwhaha :D



Kan ni gissa var detta fönster kommer från?

Cheerio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0