Too much perspiration, not enough inspiration

Bonjour bonjour!

Idag ska jag klippa mig. Jag har alldeles för mycket idéer och vet inte riktigt vilken jag ska välja. Antingen bir det något med lugg, kort eller halvlångt, lockigt. Eller så blir det kanske halvkort. AAH! Jag vet inte. Något nytt ska det bli i alla fall.
Det är ju så jävla varmt inne där jag klipper mig. Det kommer att bli lika svettigt som att springa Midnattsloppet kanske?

Nu ska jag äta upp min frukost och lyssna på lite "Pure Imagination" med den gamla Willy Wonka. Jag måste lära mig att lägga upp youtube-klipp någon dag.

Hemma och nyklippt. Det blev lockigt med lugg. Lägger upp bilder ikväll. Träffade Freja efter. Det här blev kort.


(Bilden är från Google).
Gene Wilder som Willy Wonka.


Bisous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0