Trötta fötter

Bonjour bonjour!

Jag har tror att jag har lite ångest inför imorgon. Då börjar ju allt på riktigt igen. Dessutom har vi skolfoto på torsdag. Det som brukar vara i september. Och jag som hade tänkt låta min lugg växa ut igen! Det kan jag ju glömma.

Den underbara känslan från igår är fortfarande kvar i kroppen. Jag tycker att jag kan höra "Lovers in japan" och "Yellow" spelas överallt, hela tiden. Det är härligt. Jag vill tillbaka till Stadion och Coldplay!

Jag tror att jag kommer att vara väldigt trött imorgon också. Smart som jag är, gick jag och la mig vid tre idag. Så jag kommer förmodligen inte att kunna somna före det. Men jag kan ju alltid lägga mig på Shakti.

När jag testade att springa tidigare idag fick jag väldigt ont i fötterna. Dessutom var jag förvånansvärt trött i benen efter all cykling och alla träningar. Men jag ska ut och testa imorgon igen. Det kan vara att jag behöver vänja in mina fötter efter att ha gått runt i stövletterna och bara tränat i mina inneskor nu. Det var ju trots allt bara en vecka sedan jag sprang Midnattsloppet.



Bisous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0