Twister

Har varit med några vänner idag. Jag hade så TRÅKIGT på morgonen alltså. Mer rastlös än så, det blir man bara inte. Så jag ringde runt, utan svar. Men sedan slutade det i alla fall med lunch hemma hos Maya. Trevligt! Vi körde lite Twister och Twister Moves. Bakade brownies och kollade på The Break-Up.

Jag har tråkigt igen. Pappa pratar i telefon, mamma kollar sporten och Simon håller på med sitt största intresse, DATORN!!! YES. Ingen orkar lyssna på mitt prat ... :D

Dessutom kom jag just på att jag brukar kommentera min egen blogg. Det är nästan lite tragiskt. Men ska jag svara på kommentarerna jag får av Klara, då måste det ju bli så.



Freja fotar! Vinklar gör saken.



Kanske en ny header, lite tråkig.

Yay.








Bisous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0