Zip zip zip ... Zipper!

Bonjour bonjour!

Idag hade jag mina stövletter utomhus för första gången. Jag gick runt i dem hela dagen lång. T. om på stan. Det blev lite jobbigt mot slutet, men som tur var hade jag mer mig mina tygskor. Jag fick i alla fall med mig en tröja från American Apparel hem.

Imorgon har vi skolfoto. Jag vet inte om jag ska ha uppsatt med lugg eller utan lugg. Kanske ska jag ha utsläppt med lugg, eller utan. Dessutom måste jag hitta en bra praoplats. Jag har problem. Men jag vet i alla fall, för en gångs skull, vad jag ska ha på mig på skolfotot!

Dessutom har mamma varit och köpt Digestive Chocolate Bars! Så nu är jag glad. Jag har inte ätit sådana sedan jag var i Romme.

Bisous.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0