nosebleed at the metrostation

Bonjour bonjour!

Idag har jag blött näsblod på tunnelbanan, hela vägen från Skärholmen hem hit. Så typiskt mig sådana saker. Och det händer alltid på offentliga platser. Great! 

I Skärholmen köpte jag en fin svart kappa. Jag letade egentligen efter en mörkblå, men om jag hittar en sådan på rea har jag faktiskt råd med den också. En lite kortare med slejf där bak. Jag åt även en "corn in the cup". Ungefär som french fries med olika såser till. Men nu var det majs med olika kryddor till. Så gott! 

Så interessant har min dag varit. Och nu ska jag kanske laga lite bouillabaisse med aioli till middag.


Rosor från Uppsala.

Bisous bisous!

Kommentarer
Postat av: klara

tycker att du borde uppdatera igeeen! det var ett tag sen nu :P

2010-01-10 @ 19:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0