Happy face/months ago


Bild snodd från Klara.

Jag hoppas att du inte har något emot det? C: Because I really love this pic :D
Jag minns hur varmt det var den dagen. Det gick ju knappt att gå i solen utan att bli svettig. 
Och jag saknar mitt hååår så mycket! Men snart är det tillbaka.

Nu sitter jag i alla fall och äter the perfect breakfast på the perfect breakfast-fatet som kommer att passa perfect i mitt nya rum med min rosa kaninlampa! Jag fick just en superidé! Samma sak igår kväll.

Bisous.

Kommentarer
Postat av: Klara

I dont mind.. haha jag var fortfarnde inställd på festival-tänk, så jag gick runt i bikinitopp och shorts den dan :P

vaarmt :D

2009-10-11 @ 17:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0