Watch out!

Gissa vad jag har gjort idag? Jo, idag har jag gått runt på stan och frågat människor om jag får fota deras klockor. Det är lite läskigt! Det gick inte så bra eftersom alla har så jävla bråttom hela tiden. Allt som allt fick jag fyra bilder. Och jag måste ha kanske femtio i alla fall. Många måste tycka att jag är lite knäpp. Det är ju liksom ingen som har sagt åt mig att jag måste gå ut och fota folks klockor. Utan allt detta är för min lilla reklamuppgift! Men vad gör man inte för sig själv? Hahahahah. Jag känner mig fett kreativ, för hela idén kom till mig igår i någon slags dröm. Jag saknar lite färgglada klockor.



Nu ska jag plugga. Jag är stressad :C



Bisous.

Kommentarer
Postat av: Klara

Du kan få fota min klocka!

Visst, den är på mobilen, men den är lika mkt klocka för det.. och dessutom håller min mobil på att gå sönder i bitform så den är extra personlig och fin :)

om du är intressad alltså hahah xD

2009-10-21 @ 18:13:05
Postat av: sandra

jaaa! jag behöver jättemycket klockor! har inte du någon annan klocka också? eller vet du någon som har en hello kitty klocka typ? i armbandsursform :D

2009-10-21 @ 20:41:31
URL: http://poptartsförbreakfast.blogg.se/
Postat av: Freja

har massor minst 5 st! ;D

2009-10-21 @ 23:45:35
URL: http://influenced.blogg.se/
Postat av: Klara

Har.. none :P

eller en, fast den fick jag i typ tvåan-trean och man kan säga att mina handleder har växt sedan dess haha

2009-10-22 @ 15:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0