Höjden av tråkighet

Höhöhö. Jag sitter och leker med lite matte nu. Jag är så duktig, men det är så tråkigt! Jag skulle kunna somna av tristess, rakt ner på min fula mattebok. Det får mig att längta till imorgon och när det ungefär är en kilometer kvar på milen, och jag kan börja öka.

Dessutom fick jag en superduperidé imorse. Det kommer att bli ett stort bildprojekt på ungefär ett år. TOP SECRET! Men jag söker någon som kan modella lite på en cykel för mig.

Fem timmar senare, och jag är klar med matten! Hurra för mig. Nu är jag skittrött. Det känns som jag tappat något. Den känslan lär försvinna imorgon i skolan i alla fall. 


bild från Urban Outfitters.


Bisousbisous.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0