hej fru carlsson.




des avions. på vägen till Vietnam. Jag har alltid (!) haft oturen att hamna vid en vinge.

Mina nyckelar har fart runt på äventyr både den ena och andra dagen. Igår råkade jag för första gången låsa in mina  nycklar i mitt skåp i skolan. Som tur var hittade jag en extranyckel hemma i en låda. Idag när jag var på väg ner från sjunde våningen för att hämta min dator, tappade jag ner mina nycklar utanför räcket. De föll ända ner till den första och avspärrade våningen. Tur igen, sprang jag på min handledare i trappan som kunde få vaktmästaren att hjälpa mig att återfå mina nycklar. Imorgon kommer jag säkert att vakna upp med en bruten nyckel i handen eller något. Haha. Bara därför har pappa börjat kalla mig fru Carlsson pga en incident som hände någon gång i höstas. Hon lyckades tom bli avsvarig för ett källarinbrott när hon fick källarnyckeln att fastna i källardörrslåset. (Självklart lämnade hon hela nyckelknippan med nycklar som gick till lite var stans i huset, i låset).

Nu, it's time for some matte!

Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0