insnöad! (rörigt!)

 ... i mitt huvud! I en röra!

Min målsättningen inför helgen är att vända tillbaka det som kastats om under dessa få dagar, i alla fall så gott det går. (Det vill säga sömn, mat och övrigt). Idag sov jag hälften så mycket som tidigare dagar, så jag gör klara framsteg. Det innebar att jag kunde äta på lite ungefärliga tider.

Jag har känt mig ganska instängd i mig själv de senaste veckorna, dels på grund av gymnasievalet, men också för att det som så länge kört slut på mig är över. Tre veckor innan skolavslutningen tror jag att jag insåg att sluta nian faktiskt är som att avsluta ett helt kapitel av livet, och att jag kanske kommer att sakna klassen pyttelite i alla fall. Innan hade jag mest sett allt som något nytt och spännande. Men nu efter en vecka känns det great igen! Min kropp vill åter igen dansa dansa dansa, hoppa runt, springa och sitta i en park hela tiden dagen lång. Jag tror heller inte att media är så fel för mig ändå. Synd är det dock att det inte går att läsa italienska där. mhmhmmm ... jag är fortfarande lite sugen på sam språk.

Aja, det blir så himla rörigt här när jag bara skriver ner massa tankar. Låt oss gå över till bilder!


härligt.

bild, ingen aning. fin lägenhet dock.

Bisous bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0