thoughts ... about dresses




Efter en tids tänkande har jag kommit fram till att jag någon dag ska gå och köpa en maxiklänning i något färgsprakande mönster, eller bara något enkelt enfärgat kanske. För ett tag sedan kom jag på att jag faktiskt gillar långa klänningar. Det skulle vara riktigt nice att äga en i sommar t. ex. huhuhuhuh. En sån där klänning på bild 1 skulle inte sitta fel. Inte bild 2 heller. Eller aaa! Den gröna atonementklänningen har jag velat ha hur länge som helst nu! Men nu har den t. om slutat säljas på EDressme.com. Not so good. Så någon helg när jag har tid ska jag ut och leta på stan. Någon som vill hänga med?
 

BISOUS BISOUS!


Kommentarer
Postat av: Freja

Vart är de tre sista klänningarna köpta? (De under texten alltså) (:

2010-03-10 @ 17:40:22
URL: http://influenced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0