about dresses, världens finaste cykel and flowers

Idag har jag lekt rik och shoppat loss lite på Topshop och Urban Outfitters med mamma. Hohohoo. Något som jag i princip inte skulle kunna själv. Eller verkligen absolut inte själv. Dessutom har jag sett kanske världens finaste cykel, de blommande körsbärsträden i Kungsträdgården och några tjejer i rosa kanindräkter som tiggde läppstiftskyssar på Biblioteksgatan. Med andra ord en väldigt trevlig dag på stan!



















SÅÅÅ! Två klänningar till avslutning och vårfesten. Och en lite mer vardaglig maxiklänning. Inte från Boutique, men ganska fin ändå :D Fölåt fö usel kvalité på bilderna, men jag orkade inte stå stilla.

Bisous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0