about these dresses again!



Åh, vad jag ogillar den här klänningshysterin innan fester och balar. Makes me feel nauseous. Hööööhöhöhö. Jag gillade min klänning såå mycket för två veckor sedan. Sen, för tre dagar sedan såg jag den här underbara saken på Topshops hemsida. Tänk vad perfekt den hade varit bland alla långa balklänningar och kortare cocktailklänningar. Inte för mycket, men fortfarande enfärgad i silke med lite draperingar. Perfect for tuesday. Och vad galen man blir när man ser att den är "out of stock" sen också. Det enda som får mig att känna mig lite bättre för stunden, är att den kostar över tusen kronor. Hehehehehe. GLÖM för den här gången. Men åååh, vad jag känner för att springa ner till Topshop och bara kolla för säkerhets skull. På onsdag får det bli. Det kommer ju alltid flera tillfällen för dresses like these. Men nu, tillbaka till pluggandet :C

Bisous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0