done done done!

Yes, fuckin' done now! Jag trodde verkligen att det var hopplöst för några timmar sedan. Jag hade i princip gett upp mitt försök att skriva om människans syn på världen genom tiden. För en gångs skull ville bara försvinna iväg någonstans. Men så blev det ett seriöst försök i alla fall.

Jag har även lyckats komma på varför jag kanske blev extra överraskad av den där random killen. För visst är det kul med slumpmässiga kommentarer bara sådär ibland. Men när han sa just "jättegullig" fick det nog mig att tänka på något som nallebjörnar eller cupcakes. öh, ja. Jag vet inte riktigt. Men titta vad jag har blivit duktig på att blogga!!


kanske försvinna in hit?

Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0