sleeping.


bild

Usch, vad obehagligt det är att vakna efter att ha somnat mitt på blanka dagen. Jag tror att jag förstår varför små barn skriker så mycket när de blir väckta av något ibland. Idag när jag kom hem var min kropp så uttömd på energi att den inte riktigt kunde sluta skaka. Det slutade i alla fall med att jag somnade i soffan, som nu mera har blivit en vanlig del i min vardag. Det kändes nästan som att komma tillbaka efter en dag då "the making of Tony Blair-filmen" pågått. Sedan tar det jättelång tid att återgå till fullt medvetande igen. Först undrar jag vart jag befinner mig och vad det är för dag, sedan orkar jag inte lyssna på andra människor som försöker prata med mig. Ändå kommer mina päron hela tiden och frågar "har du något förslag på middag?", och jag hatar den frågan! När jag i vanliga fall försöker komma med något nytt förslag är det ingen som godkänner det för att det är för jobbigt. lalallalaa ...



Bisous.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0