thinking of.

Ångesten börjar växa inför den stora vårfesten. Jag måste skaffa sommarjobb, skriva klart mitt CV, avsluta min bilduppsats ... hmmm ... köpa en klänning, börja uppskatta min garderob. Ja, vad mer saknas inte?
   Idag har jag i alla fall rensat min garderob på oanvändbart, eller snarare sådant som jag verkligen inte förstår mig på vad de gör där. Funderar på att införskaffa en klarblå fin blazer. Vore inte det trevligt! Även en fin byxdress från Topshop och en klänning från Only som jag lyckats se till säjes på alla sidor (det måste ju finnas ett skäl till att alla säljer den, men på något sätt gillar jag den ändå). Dessutom söker jag fortfarande en fin maxiklänning. Mais comme d'habitude så finns det aldrig kvar några i min storlek när jag väl har pengar.

Enough of my desperate thoughts and check this out!



Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0