la robe rouge



Idag har jag känt mig otroligt gnällig och bitter hela eftermiddagen. Tack så mycket skolan och act som håller kvar mig inomhus hela långa eftermiddagen, när jag så mycket hellre hade suttit i solen. Alltså jag börjar få nog av act, för trots hur bra och nyttigt det än är så hjälper det inte att sitta och "acceptera och meditera" fram till fem varje fredag när magen börjar kurra, och man egentligen har hur mycket läxor och studier som helst att gå hem och göra. Men idag så trotsade jag hungern och smet ner på stan efter skolan. Där blev jag kär i kanske världens sötaste klänning inne på monki. Dock så var jag tvungen att hålla kvar i mina pengar, men jag tror nästan att jag måste springa dit och köpa den förr eller senare i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0