français pour la journée


bilden-har-varit-på-min-dator-för-länge-för-att-jag-ska-minnas-varifrån-den-är
Idag efter franskan övertygade två studiemotiverade (ehehh) naturare mig till att stanna kvar för att vara duktig och göra klart läxan. Om jag hade gjort den själv hade det formodligen tagit mig en hel dag, så seg i huvudet som jag känt mig idag. Våra tisdagslektioner är typ en tredjedel så långa som förra terminen, vilket är superb. Jag hade faktiskt inte haft något emot en hel vecka av inskolning på nytt. I dag i matsalen hade jag tillochmed glömt bort vart brickorna ska stå (lost much?), så klein måste trott att jag var en förvirrad etta, which I am not. Efter franskan skyndade jag mig hem för att möta min gamla jobbarkompis. Nu är jag jättetrött, och jag har läxor. Bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0