une lundi pleine d'événements


bilden
I dag är det måndag, och dessutom veckans jobbigaste dag. I morse hade jag ett 2,5 h långt textkommunikationspass. Det var superkul! Dock var jag hur trött som helst när passet var slut och jag var tvungen att springa till min fransklektion. Förutom att vår fransklärare gav oss världens elakaste läxa till i morgon, så var det ganska okej. Men det bästa för dagen måste ändå ha varit när vår textlärare talade om att det fanns möjlighet till att få gå på pressvisning nästa vecka. Det tyckte jag och Jennifer lät som en himla bra idé, så nästa torsdag ska vi gå och se den nya Jane Eyre-filmen, för att sedan skriva en recension!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0