motif de daim et de polyester



I morse när jag var på väg till bussen klev det ut en kvinna från tunnelbanan, vars ålder inte gick att avgöra. Hennes hår var långt och stripigt, och hennes kläder liknade trasor. Runt benen hade hon en lång kjol som såg ut att kunna gömma i princip vad som helst. Under kjolen skymtade två bara fötter, lortiga av det kraftiga regnet och all smuts. Hon ställde sig mitt på trottoaren och fäste blicken ut i tomma intet. Alltså jag blev skiträdd när jag såg henne! Det hade faktiskt inte förvånad mig om det helt plötsligt hade ramlat ned ett litet blodigt foster från hennes kjol. Såå mystisk var hon, hahahah. Som hämtad ur en psykad film :C Hur som helst, efter jobbet tog jag och min bästa work buddy en tur på stan, och jag kom hem med både kjol, shorts och en klänning. Nu ska jag duscha lite, för i morgon är det sista dagen på jobbet, och sedan åker jag ned till Småland. Bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0