mode actuel - complètement mort


I dag efter skolan tog jag tunnelbanan till slussen och sedan bussen till hötorget. Jag skulle nämligen gå och kika på Movie Mall's projekt på drottninggatan som Kalven och hennes klassisar jobbar för. Det tog ett tag för mig att hitta rätt till nr 81 eftersom det ligger uppe vid nr 100 (varför liksom?). Efter ett par timmars strosande bland klädstänger fyllda till max och med gamla Elvis Presleyklassiker i öronen så slog klockan fem. Jag skulle hämta upp ett par skor hos skomakaren som stängde klockan sex, så jag och Kalven drog oss vidare. Med mina omsulade skor fint inslagna i en påse vandrade vi hem till mig för att tömma mitt kylskap på kärleksmums. Efteråt ringde jag min kusin och ställde lite personporträttsfrågor sådär i efterhand. Nu ska jag fylla min utmattade kropp med lite näring, och sedan ska jag döda min redan mosade hjärna ännu mera! Au revoir och god kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0