tout pour me tenir éveillé


I natt satt jag och skrev på mitt radiopjäsmanus fram till klockan 4. Jag var tvungen att lyssna på en massa koreansk pop och tömma en hel kanna kaffe för att hålla hjärnan så pass vid sinne att den skulle orka rad efter rad efter rad. Nu har jag fått sportlov, fast inte känns det speciellt lovaktigt än, för jag är tvungen att sätta mig ned och skriva ännu mer. Överdriven kontaktannons, novell och saga ska alla bli klara i dag. Det är bara att ta sig själv i kragen och sätta igång. På söndag lämnar jag Stockholm för ett kort fotouppdrag i den lilla staden U och på tisdag far jag bort från stan totalt. Bisous!

Kommentarer
Postat av: sandra

gud vad gott! hungrig mitt i natten...

jag diggar din blogg och du har ett mycket fint namn förresten!

2012-03-20 @ 00:37:31
URL: http://mim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0