je veux dormir, dormir plutôt que vivre, dans un sommeil aussi doux que la mort


Mon dieu! Idag har jag skrivit klart mitt nedrans reportage om vintagevärlden. Jag blev klar för ca en timme sedan. Åh, så skönt det är att vara klaaaar! Mon dieu mon dieu mon dieu. Aahahah. Imorse hade vi den sista delen nationella i engelska. Förhoppningsvis gick det lika galant som det kändes, alltså hyfsat galant på riktigt. Sedan tog jag mig friheten att svänga förbi min favoritaffär; Daglivs <3. Därefter gick jag hemåt, kokade mig själv lite lunch och föll raklång ned i sängen. I två hela timmar sov jag sött. Sedan bryggde jag mig lite kaffe och skrev med flyt. Nu kanske jag ska återgå till att börja skriva ett litet inlägg här då och då, precis som för någon månad sedan. Under den senaste tiden har jag haft massor av bra saker för mig. Jag har spenderat timmar i det kära gamla Vasastan. Äppellunden, muren, och Observatorielunden. Åh. Jag har fått reda på att min fransklärare tycker att jag har känsla för det franska språket. Mer åh. Jag är nöjd med mitt reportage och jag har hållt mitt tal i svenska b. Det blev jag också väldigt nöjd med förresten. Sedan tyckte jag att essädelen i engelska hade ett himla bra tema det här året! Imorgon eller någon gång lär jag ju gå in och skriva om det här på begriplig svenska. Nåja, kyss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0