paris del 2 - genom min systemkamera

Bonjour bonjour!

Sitter i soffan och önskar att jag befann mig någon annanstans. Ett sista minuten-flyg till Paris ikväll hade inte suttit fel! Men tyvärr funkar det inte riktigt. Men för att i alla fall låtsas komma bort ett tag laddar jag upp lite fina bilder. Först från min lilla finepix.






































Lite sned bild, men det är hur som helst här Amelie springer runt.































































SÅÅÅ! Det var en liten del av paris till. Jag ska försöka klippa ihop en liten video som jag filmat också. Någon gång i framtiden. Tevligt trevligt.

En sak jag önskar at jag hade fotat lite mera är tisdagen nere vid Seine. Många av de här bilderna är från just den dagen, men tyvärr fotade jag inte så mycket av det jag egetnligen tycker är lite roligare att se. Nedanför Pont Neuf och en bit ifrån Île saint-Louis satt det fullt med folk i solen. En del satt och spelade schack, andra hade picknick. På bild #14 nedifrån syns lite av kajen.

BISOUS BISOUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0