I brist på annat

Ny blogg - en ny start på allt. Men jag började med att posta ett inlägg från min förra blogg. Det var rätt tragiskt att lämna den gamla, så jag antar att den här kommer att bli lite som den förra.

Idag har jag varit ute och vandrat runt i stan med några. Det var trevligt, och det blev mycket bilder.

Fixar om designen. Det är inte lätt det. Men nu ska jag gå och lägga mig.










Det är så roligt att fota med vidvinkel! :D











Jag lyckas alltid se skum ut på bilder. Antingen så skrattar jag, eller så ser jag skittrött ut.

Funderar på att ha den här bilden som header. Lagom höstig, lite tråkig, typisk header-bild i mina ögon.

















Cheerio.

Kommentarer
Postat av: Freja

de bilderna kan du gärna lägga upp :) snarast haha min blogg lider xD

2009-08-10 @ 21:36:53
URL: http://influenced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0