parmi les miroirs et les fourrures, je me sens à la maison



Såhär såg det ut när Kalven och jag strosade runt bland alla mjuka pälsar och fina fotoalbum på Hötorget i dag. Vi ett tillfälle när jag stod och tog ut pengar kom det fram två tjejer från praktiserade hos L'oréal och frågade om vi ville få håret klippt och färgat till deras projekt. Det kostade ingenting alls, och vi blev så himla paffa att vi efter att vi tackat nej nästan i ren nyfikenhet ångrade oss. Quel dommage! Sedan kunde vi naturligtvis inte hålla oss från att smita in på Topshop det allra sista vi gjorde. Där fann jag ett par skor på rea som jag haft ha-begär på enda sedan jag såg dem första gången. Hemskt dåligt var det däremot att de inte fanns kvar i min storlek. Quel dommage igen! Nu måste jag plugga jättemycket, så au revoir och god kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0