puis, quand ma peau était propre


Då när min hud fortfarande var ren. Nu är den sådär tonårsaktig som den blir ibland. Ha. Och jag ser riktigt uttråkad ut.

Idag åkte jag världens snyggaste tunnelbana till skolan (det var den där färgglada som är rosa, lila, grön, blå och orange där fram) Det var bäst och jag kände mig cool. Vid Skanstull stod dessutom den nobels testamente-tapetserade tunnelbanan och väntade. Formidabelt som bara den! Sedan visade Jennifer mig världens bästa motto och vi fick reda på att vi på onsdag ska gå och se Fanny och Alexander på Dramaten. På vägen hem köpte jag en sådan där godisrouletterulle från haribo. Jag tror inte att jag ätit en sådan på tio år. Nu är jag hemma och har ont i huvuddet, och här slutar fredagslyckan. C'est tout, au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0