des anges en d'or




I dag när jag, Amanda och Wictoria satt på tunnelbanan på väg till till stan efter skolan blev tåget beordrat att stanna i gamla stan. Tydligen så var det en guldaffär som hade blivit rånad av några som bar vapen. Tåget blev stillastående i säkert en kvart innan det till slut började rulla. I stan köpte jag svart nagellack som jag målade på när jag kom hem. För ett tag sedan fann jag även dessa pysselguldänglar som måste legat i min skrivbordslåda sedan någon gång i lågstadiet. Fint att ha på naglarna tänkte jag, men inte var de lätta att få fast. Jag tror jag får ta och införskaffa mig vanligt guldglitter istället. Lite magiskt blev det för en stund i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0