mardi sous les corvées


I dag invidge jag min bruna kappa och kände mig proper. I skolan fick jag reda på att jag fått mvg i historia och likaså på min tunnelbaneförberedda bokrecension på franska. Dessutom lyckades jag och Viola övertyga vår fransklärare om att gå på museum under lektionstid. Himla bra! Kanske kommer vi även att ha tisdagsfika någon gång framöver. Efter att ha suttit och lyssnat på information om val inför årskurs tre gick jag och klippte mig. Och nu ska jag försjunka mig ned i Främlingen och existensialismen. Så var det med tisdagens bestyr, god kväll!

Kommentarer
Postat av: kajsa

himla tjusig kappa!

2012-01-25 @ 19:21:08
URL: http://kajsasilfverberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0