un janvier hivernale par mon portable téléphone



 
Mycket doftande på olika saker under skolans håltimmar, många koppar kaffe med iskalla händer, långa promenader i stan, korta besök på Olssons tyger och upptäckande av materiella finheter. Ungefär såhär har januari sett ut i min mobil. Genom att påstå det kan jag även konstatera att jag fotat ovanligt lite med min mobilkamera. Igår hade Wictoria förresten med sig cupcakes till skolan eftersom att Elenore fyller en massa år idag. På fredagar börjar jag klockan 12 och glömmer alltid bort att mattelektionen slutar efter 13 då matsalen har stängt. Så igår kände jag mig ungefär som Marie Antoinette när jag valde att äta bakelser istället för att gå ned och hämta en macka i matsalen. För varför äta smörade knäckebröd när man kan äta världens godaste cupcakes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0