Breakfast/goes/Fashion/NO NO

Bonjour!

Idag har det regnat och jag har lunchat med Freja. Det var trevligt! C: Thelins har faktiskt väldigt goda mackor. Sedan har jag även börjat skissa på min reklamuppgift. Så den borde vara klar på måndag. Jag älskar att min prao ligger där den gör. För efter den hann jag ta en runda inne på Monki. Där hittade jag värsta snygga klänningen som jag även provade. Den var som gjort för mig! :D Hur som helst köpte jag inte den utan en kjol och en tröja. Jag funderar på att önska mig den där klänningen, om jag inte hinner köpa den innan det blir julafton förstås!

Snart åker jag iväg till Uppsala-jäveln! JAG VILL INTE!!! Men först ska jag uppfylla Klaras önskning och lägga ut en liten dagens och lite inköp, samt bilder på la robe fabuleuse. HAHAHA :D


La robe fabuleuse



Hahahah, det är nästan så att jag inte vill lägga ut den här. Borde kört på självutlösare.

Bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0