Hello Canada!

Bonjour bonjour!

Idag känner jag för att skriva klart min So-uppgift som jag äntligen fått grepp om nu. Men nej, jag måste plugga engelska. För på måndag ska det vara klart! Jag kommer att vara busy resten av veckan. Men det ska bli väldigt skönt att tillbringa det som återstår av höstlovet på stan/tittandes på film/bakandes. Jag har längtat efter att få kolla på någon mysig film med en stor kopp te och något nybakat.

Dessutom har jag massor av idéer till min vita vägg här hemma. Antingen kör jag på klädnypor och lina, eller så kör jag på min nya dyrare idé. Till den behövs det ett antal svarta ramar + fina porträttbilder.

PS. jag är lite sugen på att klippa mig. Jag diggar den här frisyren. Problemet är bara att jag kommer att sakna mitt hår så mycket! Och min lugg kommer aldrig att ligga kvar sådär snyggt.

 

BISOUS.


Kommentarer
Postat av: Freja

Tips! :)



Om du klipper dig sådär och det inte blir snyggt växer det ut :) Och sen gå till en butik som kicks eller en frisörsalong och fråga om någon produkt eller något tips som hjälper din lugg att inte svänga och se snygg ut hela dagen! :)

2009-10-28 @ 14:40:10
URL: http://influenced.blogg.se/
Postat av: klara

och sen finns det juhårförlängning också :)

det är kanske dyrt, men fan.. det är kanske värt det ;)

2009-10-29 @ 22:07:24
Postat av: sandra

hahahhah :D jag vet inte om jag ska klippa mig sådär. och jag kommer aldrig att skaffa hårförlängning. big no no! muhahah. annars funderar jag på att bara klippa kortare utan lugg. då kan jag ha mina rosetter :D haha

2009-11-09 @ 13:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0