Entering the Bunny House

Bonjour bonjour!

JAG ÄR SÅHÄR TRÖTT IDAG! Jag har varit trött hela helgen. Vi vann i alla fall säsongens första match mot Täby FC. Det var roligt, men de var lite sura och käftiga. Jag var kapten och skitförvånad. När vi var på väg uppför trappan till hallen stod hela Täby i ingången. De frågade om det vara var vi, fem pers liksom :D heh. Men vi hade ju 96:orna också. Sedan gjorde jag min snygga "entering" ena långsidan av hallen. Det var tur att ingen såg det, för det var inte så snyggt. Jag skulle precis ta en klunk vatten när jag råkade svälja fel. Men jag hann ta en stor klunk vatten innan jag började hosta, så när jag väl började hosta följde allt vatten med ut också. Snyggt. Haha.

Imorgon är det orientering, hurra hurra. I helgen måste jag plugga plugga plugga. Och gissa vad jag ska göra nu? PLUGGA!



Och jag har kommit fram till att jag ska beställa den här.


Bisousbisous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0