rencontrer les parents






Har precis kommit tillbaka från andra advents/födelsedagsfirande hos min syssling, som jag bara träffa en gång tidiagre, ungefär mitt ute på ett övegångsställe för kanske två tre år sedan. En stor del av släkten från min pappas sida var där. Jag hade inte träffat speciellt många av dem inan heller, så det var ju kul. Dessutom var lägenheten superfin, och maten var också god ;) Mina mobilbilder blev dock lite mörka.

Enligt Google translate betyder tydligen "rencontrer les parents" ungefär släkten är värst. Jag vet inte riktigt om jag ska lita på det, för det kanske snarare syftar på att möta sina svärföräldrar eller något sånt. Haha.

Nu måste jag återgå till mitt pluggande. Det är mycket ska ska bli klart nu innan jullovet!

Bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0