"After Mainstream Comes Hare Krishna", and so does my yellow dress.





Den rubriken fanns tydligen bland andra i min lista på använa rubriker. Jag undrar vad det inläggen kan ha handlat om. Kanske var det söndag och dags för några att äta middag på Govindas utanför Fridhemsplans tunnelbana.

Hur som helst var jag tillbaka inne i turisthavet på HM idag. Trots alla turister var det ändå mycket behagligare på att ta en tur på stan än igår. Jag hittade efter ett antal vändor på olika HM, den gula enkla klänningen jag letat efter. Great great! Så nu slipper jag gå runt och svettas i shorts och linne (nej då). Men klänning är bra mycket skönare ibland.

Bisous.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0