un jour.


jag måste säga att jag gillar den här bilden väldigt mycket. är så glad att jag tog den :D jag älskar fina cyklar.
















'



Efter en näst intill plågsam dag på stan begav jag mig till min fasters och kusins gemensamma vernissage på Bellmansgatan. Efter det blev det en liten sväng i de mysiga kvarteren runt Bastugatan.

Nu ligger jag här med några äckliga konstiga allergiutslag som svullnat upp lite i ansiktet och i halsen. Gross. Har tagit en allergitablett så det håller på att gå ner igen. Det är ju så skumt, för jag har absolut ingen aning om vad jag kan tänkas vara allergisk mot. Förra sommaren då jag fick såna här utslag över nästan hela kroppen visade det sig att det troligen var kiwi, men nu måste det vara något annat. Borde kanske gå och ta ett blodprov. Tyvärr tror jag att jag måste åtevända till stan senare idag igen. Jag gav upp lite för lätt igår.

Bisous.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0