50+ från strängnäs (?)



Mm, ibland kan man nästan undra. För idag från 12:30 - 15:15 kändes det nästan som det. Jag kan ju nästan tanka mig vad det kommer att kännas som på onsdag kväll då. höhöhhöh.

Lite extra - eftersom jag inte har varit ute och sprungit/varit speciellt aktiv på ungefär ett halvår, och nu mera spenderar halva kvällen i en soffa med onyttigheter då och då känner jag att mina ben inte mår så bra efter den här dansen. HAHAHAH :D Jag brukar i försig få ont i knän då jag överansträngt benen (okej, förut räknades överanstränga som att t.ex springa en mil, 100 meter m.m.) Nu gäller tydligen lite vals också.

Jag funderar även på ett år i Paris. Måste bara kolla upp det här med media. Men om jag skulle lägga till alla samkurser i mitt mediaprogram borde väl det också fungera? Något att kolla upp.

BISOUS BISOUS <3


Kommentarer
Postat av: Klara

Hejsan.. jag är så 'omtänksam' eller vad man ska kalla det och tänkte dela med mig av min tanke (jag vet alltså inte helt säkert) men för att kunna studera utomlands så tror jag att man måste gå i en skola som ordnar det som att säga.. i och för sig kan man väl åka iväg ett år med typ EF.. nåja ;D

2010-04-04 @ 14:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0