le soleil m'a réveillé




Idag väcktes jag av solens starka sken mot min huvudkudde. Min kropp hade ingen lust att stiga upp, och sakta sjönk min sömniga hjärna tillbaka in i det omedvetna. Dock verkade inte vilja solen låta mig vara, för den tvingade mina tunga ögon att öppna sig. Till slut lät jag i alla fall ljuset vinna, och gick upp.

Min blogg har så gott som tillbringat jullovet i ide. Det skulle man nästan kunna säga att jag också har gjort, för det har varit väl behövt och superskönt. Nu känner jag dock mig redo för våren och allt den har att erbjuda. Plusgraderna har redan börjat komma, och snön börjar sakta smälta bort (at least I hope so)). So, let's welcome the spring, folks!

/Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0