brouillard et de lumière mystérieuse



I mitt senaste inlägg från i fredags skrev jag ju om solenergi och hur skolan fick mig att bli så förfärligt trött och yr. Faktum var att när vi filmade samma eftermiddag så blev jag väldigt yr efter att ha snurrat ett antal gånger. Den yrheten försvann inte förrän vi bestämde oss för att gå ut och fortsätta filma. I lördags fick jag för mig att jag skulle vara supereffektiv och skriva klart hela min visa-historisk-förståelse-komplettering. Dock hann jag inte längre än att skriva klart min kickass disposition (alltså jag har typ börjat fatta poängen med att skriva en disposition nu!)och punkta upp lite idéer, innan jag upptäckte att jag hade feber. kul kul. Och självklart kom jag inte längre än så igår. Det är ganska så förunderligt hur hjärnan förnekar kroppens fysiska nederlag, och i stället hittar på massa sjuka idéer som bortförklaringar. Jaja, i dag är det söndag och jag ska åter sänka ned mitt huvud för att läsa om fattigdom, i min nya produktiva anda. Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0