un mercredi sur le pont à l'Ouest



Idag slutade vi klockan elva och trettio, så jag och Hanna sprang ut i solskenet för att bota våra deprimerade sommarsjälar. Sedan tog vi tunnelbanan hem till mig och satte oss i parken. Där spenderade vi några timmar med mjukglass och ciabatta. Lite senare på eftermiddagen behövde Hanna rasta sin hund, så vi tog bussen hem till henne och gick runt lite i grönområdena där borta. Sedan checkade jag in hennes lägenhet, innan jag bestämde mig för att det var dags att röra på sig igen.

Kommentarer
Postat av: hanna

toppen! nu är själen som ny (y) haha

2011-05-11 @ 20:55:12
Postat av: sandra

yes yes, och fylld med sol och smaskigheter ... hahaha

2011-05-11 @ 21:37:45
URL: http://poptartsforbreakfast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0