dans la plus agréable ambiance


I dag efter onsdagsseminariet i litteraturhistoria åkte jag hem till kära Kungsholmen för att möta upp Rebecca Hon hade suttit på biblioteken hela fömiddagen, så vi var båda väldigt väldigt hungriga. Jag hade känt doften av matiga mackor på hela hemvägen. Vi strosade runt ett bra tag innan vi gick förbi Café Vurma vars mysiga soffor vi slog oss ned i. Bland alla ljusslingor och tjusiga tavlor föråt vi oss på grillade främlingar och kärleksmums, och min kära fransyska öppnade ett hemligt paket som hon hämtat ut. En och annan kopp kaffe slank ned också.

För övrigt har jag absolut ingen aning varför det blir blåa streck i mina mobilbilder.

Bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0