oh, tu ne signifies rien du tout pour moi


Oh håhåhåh. I dag har jag lyckats flytta på två deadlines och haft utvecklingssamtal. Nu är jag uttråkad. I morgon har jag matteprov. Jag tror att tristessen jag känner beror på att jag blivit fråntagen min veckliga franska. Fransklektionerna är uppenbarligen något jag behöver för att fungera någorlunda. Det är på dem som tider bara försvinner, än hur förskräckligt långa de ibland känns. Det är dem jag alltid lämnar glad och nöjd, hur hemskt ineffektiv jag än må ha varit. Det är även på de lektionerna jag trivs allra bäst, även om jag är mediaelev och rummet bara är fullt av massa sam och naturare. Ja, de här sista meningarna säger inget vettigt alls. Ändå beskriver de precis hur fransklektionerna oftast är.

Kommentarer
Postat av: nadine

ååh tack för tippsen!! ska iaf till musée d'orsay vet jag !

2012-02-22 @ 20:47:18
URL: http://flattt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0