mademoiselle Elert a disparu, maintenant elle délire


Här är några bilder på Kalven i Vasastan från förra veckan när vi spatserade runt i det dåvarande gråa april-Stockholm någon sen eftermiddag. Själv skulle jag bara vilja spendera min tid i en park med jordgubbar och vin. En himla massa vin. Mitt sinne känns som det har fångats i ett sentimentalt delirium. På dagarna irrar jag runt med mina vimsiga tankar, hemskt ostabil. Om nätterna inbillar jag mig att jag har superkrafter och är kapabel till att utföra precis allt. Mest av allt önskar jag så innerligt att de nationella proven skulle ta slut så att mitt sinne kan återgå till sin oskuldsfulla tillvaro. Hahaha. Nog. Bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0